min kväll

Det var mycket skönt idag att vara hemma själv. Men när resten av familjen kom hem så blev det liv i luckan, haha! Men nu har det lugnat ner sig igen.
Kollade på det programmet innan på tv4 om dom stora barnfamiljerna. Guuuud altså! Tänk att ha så många barn, jag hade nog aldrig pallat det. Jag som gillar att ha lungt omkring mig imellanåt, nej fy fan! Men det som är rätt så kul är att vi har tvillingar i släckten från både mammas & pappas sida. Det hade varit jätte roligt att få två tvilling tjejer. Då hade dom varit mina prinsessor (:  Nog om det.. ;P

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på den bästa komediserien som gjorts på denna jord, vänner! ;D
Har ställt klockan på 9.30 sen får jag inte lov att sova längre. Vill käka frulle i lugn och ro i morgon pallar in stressa innan jag ska iväg på vattengympan.

Puss :*


Nu ska jag kolla på avsnittet, the one when no ones ready.
Älskar det avsnittet, det går så himmlans fort man blir nästan lite stressad själv ;P

Kommentarer
Postat av: Alexandra

mitt favorit avsnitt också haha

2009-02-04 @ 12:07:39
URL: http://shopaholicbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0