min fria tisdag

Gordermorgon! *harkl*
Imorse vaknade jag med ett ryck och tänkte fan jag har försovit mej men är ju ledig idag ;P Sen somnade jag om och vakna när klockan ringde. Har precis käkat frulle och nu ska jag ta på mej, för att sedan gå hem till mormor & låna hennes bil för att jag ska få övningsköra in till helsingborg idag till vattengympan, pheeew! Det var en lång mening  ;P
Men det blir nog fan en sväng inom apoteket för att halsen är inte bättre. När jag kom upp i morse harklade jag mig & fick upp en stor fet blodig slämklump. Inte så trevligt va?
Sen ska vi hem till mormor igen för att hon ska bjuda på mat & semlor. Semlorna var min ide! Jag sa till henne i söndags att vi skulle ha semlor till efterrätt, hon bara ja, det kan vi vell ha ;) Och det är semlor på hemma bakta bullar, muuuuums!! (:

Nej nu måste jag lägga på ett kål. Tänkte att jag kunde ta med laptopen till mormor och se ifall jag kan få någon uppkoppling till internet så jag kan blogga där ifrån. Är inte så inne i detdär med mobilbloggning än ;P
Annars så synes vi ikväll när jag kommit hem från bio´n. Ska se benjamin buttons otroliga liv med syrran ikväll!

Pusss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0