melodifestivalen

Så nu är jag hemma efter att ha övningskört lite. Tränade dragläge med pappa men iockmed att jag har lite PMS så gick det inte så bra, haha! Så jag bara körde hem till farmor & farfar fast pappa ville köra åt ett annat håll. Min farbror var även hos farmor & farfar när vi kom dit. Så vi satt och fika & snacka lite skiit ;P Alla verkar vara emot mig att jag ska åka snowboard, fan jag kommer ju ta det lungt! När det blivit mörk så körde vi vidare till maxi & handla lite, det som mamma inte handla igår som tex choklad yoghurt och philadelphia ;P

Just nu sitter jag här vid datan och kränger godis, ska snart in till grannen och kolla på melodifestivalen. Men hon skulle bara käka först. Är det bara jag som tycker att melodifestivalen är skit? Jag kollar typ på det bara för att se ifall det är några bra låtar, men det är som att vinna på lotto, typ inga är bra.. eller okej några, men det mästa är bara skit! Nej nu ska jag inte vara son. Ska bli väldigt spännande att se vilka som ska vara med ikväll, har typ ingen koll. Men vet att det är molly, BWO & E.M.D. molly är så himmlans söt och har en röst som är bättre än carola ;P Och med BWO blir man aldrig besvilen och EMD, dom går ann ;)





Idag har jag gått klädd i mitt söta linne jag fick av
syrran i julklapp som hon typ gjort själv & chinos.
Hon köpte ett linne på H&M och sen köpte hon detta hello kitty
broderi och sydde fast på linnet, hur sött som helst!  (:












Kommentarer
Postat av: Bompestjej<3 Gör egna smycken och säljer:)

Hej!

Har bläddrat hit ner och har redan en gissning att du verkligen gillar Hello Kitty!!:) Hihi stämmer det?



Ha en bra kväll tjejen, kram<3

2009-02-25 @ 19:47:35
URL: http://bompestjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0