let´s dance

goderafton!
Nu har alla dansat i lets dance. Alla har blivit så duktiga! Men jag saknar faktiskt Hasse Aro som åkte ut förra veckan. men men, någon måste ju åka ut. Jag har ingen aning om vem som åker ut ikväll, för att jag tror nog inte att man röstar på  hur personerna dansar längre utan på kändisarna... eller jag vet inte? Röstar aldrig ändå ;P
Just nu sitter jag och kollar på hjälp, så satans sjuuuukt!!! Alla behöver verkligen hjälp!

Foto: Linus Hallsenius/TV4
Kvällens snyggaste outfit hade Carl jans danspartner Maria
vilken kropp den kvinnan har altså, geee mig!


och vad fan är detta, bloglovin funkar inte!! får göra ett nytt försök senare håller på att kremera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0