Kvälls mys!

Just nu håller jag på att göra tacos med pappa i köket & såklart lyssnar vi på ABBA. Pappa fick den ABBA boken av mig i syrran i julklapp som han fortfarande håller på att läsa. Så han har precis berättat lite om deras historia, haha! Men jag känner att han börjar gå mig lite på närverna nu. Kan bero på att jag har PMS, jätte jobbigt! Men jag ska försöka hålla mig lugn. Sen när jag käkat ska jag lägga mig på soffan och kolla på let´s dance. Känns som en evighet sen jag såg det sist, fast det bara gått en vecka, helt sinnes. Undrar vem som åker idag? Och hoppas att David kommer med några roliga komentarer som han alltid gör, skulle vara uppiggande! ;)

nej, nu ska jag gå och slå ihjäl pappa & käka lite, maten är nog klar alldeles strax skulle jag tro.
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jassååå..tack iallafall

2009-02-20 @ 19:17:35
URL: http://anoonym.blogg.se/
Postat av: Ellen

kika in hos mig:)

2009-02-20 @ 20:54:52
URL: http://ellenhedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0