jag blir trött!

hey hey!
Mätt & gla sitter jag här och lyssnar på musik. Fast jag är lite irriterad på min skola, eller utbildningen jag gåt. Går turism men jag tycker inte att vi har så mycket turism för att läraren är ofta iväg. Tänk nästan hela vår klass klagar över att vi slutar tidigt, vi vill ju ha turism! Men men, ska inte klaga i min blogg har klagat nog vad jag ska idag..
Efter skolan så gick jag och sandra i stan ett tag (: Jag fann ett par söta skor inne på H&M så imorgon blir dom kanske mina? Ska först klicka runder lite och se ifall jag kan finna några andra? Om inte så svänger jag in där i morgon och köper dom :P
Tills i morgon så ska jag skriva lite om stadsteatern & the tivoli i helsingborg som jag sedan ska guida om senare i vår. Så jag får vell börja på det nu så jag inte behöver sitta uppe hela natten.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0