Godermorgon sötnosar!

Hade lite svårt för att somna igår, kanske för att det var för varmt inne på mitt rum? Madicken på junibacken kom med lovefilm igår, så jag kollade på den innan jag skulle gå och lägga mig. Men jag kan säga att jag blev lite besviken.. För att de har ju klippt i filmen, dom visar ju inte allt som dom brukar visa på tv, jätte tråkigt. Så jag fick höja humöret med några avsnitt av vänner istället, där blir det nästan alltid som man vill ;)

Fick sova ut i morse iallafall, skönt vakna runt 10.30 så skulle ja gå upp och ta lite frukost. Så fanns där ingen philadelphia ost eller choklad yoghurt. Bara för att mamma sa inte hej då igår innan hon stack och handla så man han ju inte att yttra sig. Kattastrof altså! Så jag tog ett mjuktbröd från tacosen igår och gjorde typ som en tunnbrödsmacka & nu sitter jag här med en kopp kaffe, muuuums! (:
(får nog ta en sväng bort till maxi under dagen)

Mina planer för dagen är att försöka packa så mycket som myligt inför nästa vecka, känner på mig att jag inte kommer ha så mycket tid i veckan. Och sen ska jag jobba från 14.00 - 15.00 Mormor kommer lite innan så jag kan låna hennes bil så jag ska övningsköra till jobb, hmmmm undrar hur det kommer gå? Har fortfarande lite fobi för att köra sen jag fick motorstopp typ 4 ggr mitt på vägen när jag skulle svänga in på mitt område, jag blev ju helt stressad, pheeew altså!

PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej fin blogg du har



2009-02-21 @ 11:55:41
URL: http://loooovisaaa.blogg.se/
Postat av: Diana

Åh, vilken söt blogg du har! Ska vi följa varandras via blogglovin?? =) KRAM!

2009-02-21 @ 12:51:14
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0