Fredags bus!

Hey hey!
Denna skoldagen har ju dock inte varit så seriös, för mig och sandra iallafall. Idag hade vi bara en lektion 8.10-10.30 typ & det var företagsekonomi. Hade typ bara genomgångar och så men jag och sandra satt mest och viskade & hade jätte kul! ;D När några i klassen skulle göra prov så sa jag något till sandra i en ljudnivå som var lite högre än viskning och det hörde läraren... Undrar om han hört vad vi suttit och snackat om typ hela lektionen? hahahahaha! Isåfall är vi jävligt bortgjorda ;P

Mitt under lektionen så bara fick jag upp en bild av musse pigg i hitt huvud och
råka skrikaut det lite halvhögt. Men hoppas att det bara var sandra som hörde.
Så jag var bara tvungen att rita musse. Så sa sandra, men rita kalle anka.
 Kanske inte lika snygg? hahahaha! ;D



Läraren snackade lite om pålägg idag på lektionen. Så skämta jag och sandra lite
så skrev hon ost & skinka i mitt block, hahahahaha ;D  & sen när vi skulle gå på
rast så kom läraren bort till oss, han stirrade ner i mitt block och läste högt vad
där stod. Jag och sandra bara skratta, hahaha! ;D



Sen hade vi i uppgift att leta upp en klocka. Så fann jag och sandra en dolce & gabbana
klocka så visste vi inte ifall vi skulle skriva ut en bild så jag satt och rita av den istället.
snygg, ellerhur? *Naaaat! Som ni ser så är jag inte lika duktig på att rita/måla som Carolina Gynning (:



När jag kom hem så kollade jag på Ellen, hahahaha så jävla kul! Idag var courtney cox gäst hos ellen. Altså ni måste bara se det, riktigt kul altså! ;D
Pallar ni inte kolla på hela klippet så är det att ellen ska göra en saga så ska courtney säga olika adjektiv, kroppsdelar, substantiv & kändisar m.m. Vill ni bara höra sagan så spola fram till typ 4 minuter. Det blev skiiit kul i slutändan! ;D


Kommentarer
Postat av: Lollo

visst är dom =) ha en fin fredag!

2009-02-06 @ 14:39:13
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Postat av: Vilma

fin blogg. :D

2009-02-06 @ 15:30:50
URL: http://viilma.blogg.se/
Postat av: Em

haha, det ser ut som om ni hade valdig roligt pa lektionen

2009-02-06 @ 15:42:50
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha, jag dör! vi är förjävla bäst elin :D puss på dig <3

2009-02-06 @ 22:50:13
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0