Dagens planer

shiiit! Det är fan redan torsdag och snart är sportlovet slut. Det känns som att man inte hunnit med dom sakerna man skulle, men elin det är faktiskt några dagar kvar på lovet.
Idag ska jag bara ta det lungt, eller iallafall halva dagen sen blir det jobb från 16.30 Så ska nog gå och duscha och sont först innan jag börjar på det andra så jag får det gjort så man slipper stressa sen iallafall.
Här kommer min dag

nu; duscha & klä mig.
efter; Änra lite på min CV & även skriva en på engelska
12.50; ellen degeneres show (ta något att äta)
13.45; fortsätta med min CV
Plugga lite geografi
fixa till mig
runt 3 tiden; ta bussen/tåget in till helsingborg
runt 4 tiden; amanda hämtar upp mig på knutan
16.30 - 22.00: Jobba på rögle som servitris i logerna.

Allt detta ska jag försöka hinna med & kanske blogga lite i mellan
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad tycker du om mina nyinköpta kläder från H&M? :-)

2009-02-19 @ 12:53:54
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0