Besviken!!

Gaaaaaah jag blir galen! Nu har jag suttit på e online och uppdaterat snart i en halvtimme men tror nog inte att dom visar the red carpet på internet detta året. Jag som tyckte det var super förra året att kolla på det från datorn. Och jag stör mig som faaaan på att vi inte har kanal 9. Varför kan dom inte sända oscars galan på svt som dom alltid gjort innan. Okej kanske inte dom senaste 2-3 åren. Lixom alla har väll svt 1 eller 2. Åååååh jag blir så suuuur!!! Men direkt när jag kommer hem från skolan är det  e som gäller för att se ifall dom lagt upp några klipp, men det måste dom ju gjort!
Aja, det finns inte så mycket att göra åt saken, utan jag får vell gå och lägga mig nu då, besviken & arg!!
Får nya mig att jag fått tag på några av melodifestival låtarna som jag bad om innan ;P

PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Alshammar-Fashion Lifestyle

åh vad avis jag blir , jag vill också på skidsemester, och till italien är ju underbart.



Jag tycker också att 9an ska gå o lägga sig, jäytte tråkigt

2009-02-23 @ 15:50:03
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0