Beatch!

När jag skutat skolan i dag så tänkte jag ifall jag skulle palla mig till vattengympan eller ej, men det gjorde jag. Kände att jag behövde träna, men det skulle jag inte ha gjort.. När jag kommit in till stan så ringde mamma mig, så sa jag att jag kunde komma till hennes jobb så blev hon sur för att jag gjorde det. Så hon är sur på mej utan anledning óch ifall någon är sur på mej så är jag fan lika dan tillbax. Fy fan, våra blickar på vattengympan, pheeeew! Jag har inte ens pratat med henne, jo när hon frågade ifall jag skulle ha ansiktskräm när vi klädde på oss efter passet. Sen har jag typ lyssnat på hög musik hela tiden, den bästa medecinen för att jag ska lugna ner mig. Jag tänker inte prata med henne förräns hon sagt förlåt! Så nu här hemma så snackar jag bara med pappa & syrran ;P

Nej, är rätt så trött nu så ska ta en snabb koll på bloglovin och sen är det sängen som gäller!
Puss :*


Det var igentligen denna bilden jag skulle lagt upp i morse. Enkel men söt ;)
men bloggen klabba, typiskt! Jag vill också vara så snygg när jag är 40 ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0