Hälsningar från ZUG!!

Ni som tror att jag är på semester ni är helt galna, eller ni tror helt fel iallafall. Igår körde jag och pappa i en massa timmar till Schweiz, det tog 2 timmar extra för alla bilköer i tyskland. När vi kom fram till lägenheten så... jagf kommer fan inte på vad vi gjorde, var så satans trött!! Senare på kvällen så åkte vi upp på pappas kontor iallafall, sitter här även nu för att pappa har inte fått internet än.
Idag så ringde klockan halv 8 men jag snooza rätt så regält! För att är så satans trött. Pappa hade varit och köpt fulle, sen gjorde jag vid mig och sen körde vi till IKEA för att köpa möbler. Jag kunde knappt hålla ögonen öppna så jag typ däcka, hihi! När vi var framme så gick vi och beställde ett släp till kl. halv 1, pappa trodde vi skulle vara klara då & vi kom vid 11 tiden. Kanske vid 3 - 4 tiden så körde vi hem med alla saker och alla grejer fick ju inte plats i skåpbilen så vi fick fälla sätena på vår bil så fick jag köra bar efter. Den vägen tar nog 45 min. Sen var det till att bära upp alla sakerna i lägenheten. Tänk alla tunga trämöbler som köksbord, bokhyllor och tvmöbler. Vi slet som djur och jag ville typ gråta, där kom säkert en liten tår i ögonvrån när vi var klara, haha! ;D  kl 20.00 hade vi kört tillbax till IKEA igen för att lämna skåpbilen och även då fick jag köra bak efter.
Jag och pappa har nästan precis varit och käkat. Nu ska ni får höra! Vi käka ju frulle kanske vid 9 tiden? När vi lastat upp alla saker så käka vi vars en sandwish och nu har vi käkat pizza. Fattar ni hur sluta vi var när vi hade packat upp allt på tom mage! :O.
Och ni förstår inte hur sugna jag och pappa är på öl, så dom ligger just nu på kylning i bilen så man får vell ta sig några klunkar sen när man kommer hem! (;
Imorgon tar vi lite sovis, eller pappa ska hämta soffor hos en han känner och sen kör vi vid 9-10 kanske? Jag ska få köra lite i morgon, eller ja, till den tyska gränsen pappa vill inte att jag kör på autobahn :P Så imorgon har jag gett mig själv en uppgift och räkna hur många burgerking jag kan finna i tyskland längs autobahn, hahahhahA! :D
Men ni får ha det super, hoppas jag och pappa ska hem snart, somnar snart i tangentbordet- PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Aggie

Hej! Cool blogg!

Skulle du kunna hjälpa mig med översättnings funktionen? Jag fattar inget!

Svara i min blogg!

2010-01-02 @ 16:47:22
URL: http://agsss.blogg.se/
Postat av: abb

Äntligen hittade din blogg (L), hih har du slutat blogga :O?

2010-01-23 @ 19:05:03
URL: http://abiier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0