Back in bussnies!

Tjena snyggingar!!
Fick bara ett sånt sug att blogga, det var ju ett tag sen!  Men känner att det är så mycket som händer i mitt liv just nu också som kommer att ända, I LIKE!!
Annars så är det gammla vanliga som händer, går i skolan, jobbar & festar lite då och då! ;)
Om jag inte bloggar så kan jag berätta vad jag kommer hålla hus och på med den sista månaden på året. Imorgon kör jag till ullared för att försöka inhandla dom sista julklapparna. Den 11 åker jag på reseledarpraktik till stralsund i tyskland. Den 18 åker jag med sandra till göteborg, där vi ska till lisseberg på julmarknaden och känna på nattlivet i gbg! ;) Den 20 fyller sandra år och sen är det julafton, mellandags rea och nyårsafton. Sen börjar jag det nya året med att flyga och hälsa på Laura som pluggar i Graz, österrike för tillfället.
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och försöka fräscha till mig lite. Är förskyld men ska ändå palla mig iväg till jobb. Goa pengar som kommer in på kontot sen! ;)  Behövs när det är så mycket som händer.


PUSS :* (hahaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0