Var bara tvungen!

Som många andra i sverige så läser jag blondinbellas blogg dagligen och har gjort det nu i typ 1½ år. (tjiiiit redan så länge? att jag bara orkar?!) Iallafall... I ett utav dagens inlägg så stod där att hon skulle börja träna igen mer på allvar på såklart Balance som är hennes nya gym. Men det som jag inte orkar med är att hon måste påpeka att det är Daniel Westling som är ägare av gymmet. Så var bara tvungen att slinka in med en komentar & hoppas att jag får svar, haha! ;D
Hey bella!!
Måste du alltid påpeka att det är Balance (Daniel Westlings gym) du gymmar på. Lixom vem vet inte att Daniel Westling äger det gymmet. När du gymma på sats så skrev du aldrig ut vem som ägde det gymet. Har du tänkt på det? Är du stålt för att du gymmar på Daniels gym eller? ;P
Inget illa menat, gillar verkligen dig och din blogg. Detta är bara något jag stört mig på ett tag - PUSS :*


Somsagt var bara tvungen!! ;D


Sandra, Bella & jag i Ängelholm!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0