Vad har elin hittat på i helgen?

Jo, i fredags så moppade jag hem till Malin så stack vi hem till hennes moser där vi grilla och käka super good mat och drack lite. Sedan gick vi upp till Bellman (billesholms pub! ;D) Så drack vi några drinkar där och vid 2 var vi nog hemma hos malins bror där det var efterfest. Vi dansa och hade sjukt kul. Runt halv 6 tiden begav jag & malin oss hemmåt. Skulle igentligen sova där men kände för att köra hem istället, ni vet det är mycket skönare att sova i sin egen säng. Så jag tog risken och körde hem.. Inga poliser ute som tur var, pheeew! Jag sov i några timmar och sen på lördagen stack jag & min familj till arild för att bada. Där även min farmor, farfar & farbror var. Fast det var ju inte så bra väder.. Solen var lite klen och ville inte titta fram, men tillslut så kom den. Men sen börja det typ åska istället så vi stack hem efter några timmar igen. Sen sov jag i perioder framför tv´n. Men på kvällen så kollade jag på pianisten som gick på TV3. Fast det kassa var att textningen fungerade inte efter ett tag och i filmen snacka dom både engleska & tyska och de prata oklart så man missade lite. Också slutade den säkert inte förräns en halvtimme efter utsatt tid så det blev lite långtråkigt. Men annars så var filmen bra. Blev bara lite irriterad iockmed att det handla ju om warzava under andra världskriget. Och de visade riktigt i filmen hur det gick till, riktigt hemskt!!
Idag har jag läst klart ego girl. Faaan vilken intresant bok. Man kan typ inte slita sig, hihi! Längtar nu tills ego woman ska komma ut och Carolinas parfym goo girl, wiiihooo! ;D PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hoppas du aldrig kör när du har druckit alkohol :S Du kunde skadat någon :S Skärpning för folk kan anmäla det där!

2009-08-09 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0