elin babblar

Aaaah, idag sov jag till halv 12, riktigt najs! Sen har tv´n varit min bästa kompis hela förmiddagen ;) Just nu så njuter jag av mina sista dagar utav mitt sista sommarlov.
Har även kollat lite på sängar & priser idag. Fick ju presentkost på ikea när jag fyllde år som jag ska köpa ny säng för. Men för att hämta den måste man ju ha bil & jag har inget körkort, haha! ;D Så ska övertala mamma imorgon att vi ska hämta den, har lixom tjajat hela sommaren nu..
Nej, nu ska jag gå och kolla till mina mackisar som står och puttar på spisen. Idag blir det mackaroner och köttfärssås. Vi har seriöst ingen mat här hemma så har rotat långt in i frysen och där fanns köttfärssås, haha! Så det får bli min lunch idag. Pallar inte hamburare en dag till har käkat det i 3 dagar nu, spyr snart på det, hahaha! Fast igår så gjorde jag hamburgare och gröna bönor så jag varierar lite, men ändå... Just det mackaronerna ;P - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0