tisdag

Har precis mumsat i mig ett kex choklad & gjort några körteorifrågor på datan. Vill verkligen ha mitt körkort nu! Körde ju idag i körskolan & min lärare tycker jag kör jätte bra. Idag fick jag fickparkera en gång och sen körde vi lite i rondeller, det blev även en sväng om på motorvägen. Nu hänger allt på mig. Ska ha en lektion till nästa onsdag och sen ska jag ta ett uppehåll med körningen i skolan. När jag nästan är klar med teorin så ska jag & min körlärare boka in allt. Jag kan tänka mig att jag har mitt körkort om 2 månader kanske, hoppas det iallafall!! Probemet är bara att få tider till teorin & att köra upp. Men man får ta den tid det tar, hehe!
Jag har varit helt jävla slut idag altså! Så jag hade ett litet vänner-maraton (: Sen efter maten så mådde jag lite illa... Jävla fisk altså, haha! Nu ikväll så kollade jag på Paris Hilton my new BFF. Har aldrig sett det innan för att det har varkat så töntigt! Men var ju tvungen att kolla på finalen, hihi! Hon som jag tyckte skulle vinna vann, wiiihooo! haha!
Ska nog starta någon film eller något nu, pallar inte göra något annat. Jag känner vibbar från PMS, vill inte!!!!


Tur så hände inte det här när jag körde idag, höhö!
Gerard Butler & Jennifer Aniston på inspelningen av the bounty (:

Kommentarer
Postat av: J o s e f i n

Älskar kexchoklad!! :D

2009-08-12 @ 02:05:38
URL: http://pinkdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0