Porrigt värre!

Imorse skulle jag ju upp tidigt för att köra på körskolan 9.10 fantasitider ju! men men.. Så när jag skulle slänga i mig en macka så lyssna jag på rix morgon zoo på radion. De snackade om att där finns en regel om vad man skulle heta ifall man var en porrskådis. Man ska ta namnet på sitt första husdjur och sedan sin mammas efternamn som hon hade när hon var liten. Så då räkna mamma & jag ut att då skulle jag heta Kalle Ekeson, haha!! Och mamma skulle heta Dux Larsson, hahaha! Sexigit värre *naaaat! Men sara dawn finer hade ett jävligt sexigt porrnamn iallafall men kommer inte ihåg det nu. Men det är rätt så kul iallafall!


Kalle Ekeson! ;D  (bild sen i fredags)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0