Pimpa pappas slipshängare


Före


efter


Då undrar ni säkert vad det är som hänger och dinglar över min satc-box. Jo jag har funderat länge på att skaffa mig ett snyggt ställ att hänga mina smycken på. Så jag var inne på nätet och googla runder. Så kom pappa in så sa jag att jag leta efter smyckehängare så sa han men det ska vi nog kunna fixa. Så kom han efter några minuter med en slipshängare som han typ aldrig använder & sa att jag kunde använda den & det blev hur cooolt som hälst. 
Här kommer resultatet! 


 
För att göra den lite mer personlig än vad den redan var så hängde jag på lite
hello kitty saker till mobilen som jag aldrig använder, haha!

Kommentarer
Postat av: Mia ❤

Wow, kul idé! Jättefint :)

2009-08-12 @ 22:58:18
URL: http://www.improveme.se/makeover
Postat av: ELINA LATIN

så fin blogg du har:D

2009-08-13 @ 12:09:45
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0