Pannkaksfest!




Jag kan säga så mycket att denna dagen har inte varit så krävande, haha! Har haft turist hela dagen (eller halva sluta typ vid 11- halv 12) Också snacka jag och sandra lite med vår lärare angående vårt projektarbete - kommer bli toppen! ;) På lektionen idag så skulle var och en göra en powerpoint pressentation jag kan ju säga att sandra, skrek jag väldigt ofta. Jag kan fan inte powerpoint!! fast man kommer snabbt in i det! ;D
Efter skolan stack jag & malin in till stan för att hon behövde kläder  (jag med men ekonomin är inte som jag önskar) Så det fick bli tänk om jag haft pengar så hade jag köpt denna, detta & den! ;D Eller jo, just det fann ett armband inne på gecko för 9:- de armbanden där inne är helt galet billiga!! (det är det lila på bilden).
Påväg hem från tåget tog jag en sväng innom netto och köpte lite grädde & cola, kännde en liten längtan efter cola faktiskt, haha!! När jag kom hem hade syrran redan börjat grädda pannkakorna men jag fick snabbt ta över. Hon är värdelös (läs värdelös) på att laga mat :P Så idag blev det pannkakor med grädde & hallonsylt framför gossipgirl. Jag dissade colan och gjorde lite kaffe istället, sååå mycket godare till pannkakor. Muggen fick jag av laura i namnsags present från sanrio affären i palma. Tänker på henne var gång jag ser den! (: Fick förresten mess av henne igår. Jag får en massa mess. Men när det står att det är från laura så blir man helt glad & lever på det i några timmar, ibland dagar!! Guuud vad jag saknar henne, just det måste kolla upp flygbiljett som jag lovat henne. Får vell göra det nu - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0