mot olympia

Usch ja, det var det sommarlovet de, mitt sista... Har verkligen tagit vara på denna helgen, eller jag har gjort någonting av den och inte bara suttit hemma och tråkat. Igår så var det fest, eller karaoke kväll i billesholm. Jag sjöng inte som tur var, hahaha! Satt mest och drack cider, snacka & hade ett leende på läpparna hela kvällen kändes det som!! Men så blir jag nästan alltid när jag får lite sprit i kroppen, haha! Fick sjuts hem igår var vell hemma vid 2. Huset stod tomt för att resten av familjen var uppe i mellbystrand hos några vänner. Så när jag kom hem klockan var vell vid 2, så tog jag mitt täcke, la mig på soffan och starta sex and the city filmen. Fast jag hann inte kolla så långt förräns Sandra ringde upp vi satt och snacka i nästan en timme, tack för sällskapet!! (: Efter det så somna jag som en liten bäbis, haha! Fast har vaknat med jämna mellanrum nu på morgonen och förmiddagen så gick vell upp vid 1 tiden, skönt att sova ut.
Har precis gjort mig redo ska snart in till stan och se när HIF spelar. Företaget pappa jobbar på är ju huvudsponser så de brukar ha sånna familjekvällar en gång om året, har inget annat för mig så får vell hänga med. Har tagit på mig en massa så jag slipper frysa som jag brukar göra, illa!! Men jaja. höras när jag kommer hem sen igen ikväll - PUSS :*

Kommentarer
Postat av: sandra

i miss u my friend!

2009-08-23 @ 17:53:27
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0