Love, elin

Tack för era söta komentarer angående min outfit igår. Jag gick klädd i en tee från gina, levis jeans som jag & sandra har klippt i, skor - nilson & nagellack drån depend ;)


Osminkad, ha överseende!

Idag körde jag på köskolan 10.15 & en timme framåt. Missade såklart mitt tåg när jag skulle hem så det blev en runda på stan och jag fann vecko revyn som jag viste skulle komma ut i dagarna med en väska som jag bara var tvungen att ha, som är designad av elin kling. På väskan står det love, elin. Hur passande är inte det? ;D
När jag kom hem slängde jag på mig bikinin och stack in till grannen. Vi koka kaffe och sen har vi legat vid poolen några timmar, skrattat & snackat! ;D Jag fick en bikini av min granne (mamman till hon jag umgicks med idag) för att den passade inte henne. Lixom hon hade köpt den för 100:- på twilfit också passa den inte så jag fick den, hur sött?! Trodde inte att jag skulle bli solbränd idag.. men det blev jag vist så jag fick gå in till mig och byta till min volang bikini som jag köpt på lindex (:
har precis kommit ut ur duschen och ska snart kleta in mig i dove.  PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0