Lördag eller söndag?


Som fördrink så blanda vi egna mojitos. Vi hade ingen vit rom så vi fick ta vodka. Men det gick faktiskt lika bra! ;)


eeeh, ja! Puss på er iallafall! (:

You rock my world! ;D


SKÅL! för evif vänskap!


Idag har det varit en riktigt seg dag! Jag och Sandra var ju på Malmöfestivalen igår. Bara vi 2 och vi hade sjukt kul! Vi träffa några B som vi snacka med som vi aldrig träffat innan, eeeh ja! Sedan gick vi runder lite och tog tåget hem vid 1 tiden då några småkillar satt och snacka med oss, helt sinnes, haha! När vi kom hem så snacka vi lite med sandras mamma & sen gick vi och la oss. Klockan rinde vi 9 imorse fast vi snooza ett bra tag. vid 11 skulle mitt tåg gå hem och det regna. typiskt! Skönt för Sandra och hennes familj iallafall för att dom åker till turkiet idag. De har nog landat nu om jag inte har fel för mig för att planet skulle gå vid 4 tiden. Jag vill också ivåg på semester!! Aja.. När jag kom hem kolla jag på vänner & skratta, haha! Sen somnade jag lite för att jag var super trött, är det fortfarande men inte lika mycket.
Har precis kommit ur duschen, var tvungen och fräscha upp mig lite. Ikväll händer det inget speciellt. Ska bara ta det lungt & vila lite.. - PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0