Hejdå sommarlov 09

Jag vet inte riktigt ifall jag ångra att jag följde med på matchen idag.. Det var inte ens kul så jag satt och messa rätt så mycket under första halvleken men sen under andra halvleken så blev jag lite mer pepp ;P Jag och mamma satt mest och skratta och kolla på gais hajjarklack, helt galet altså!!!!! Jag trodde ju att hif skulle möta gävle så sa jag till mamma kommer där så mycket film från gävle och ner hit, hon bara men elin det är gais från göteborg, hahahaha! Där ser ni hur mycket koll jag har på fotboll. Det var inte alls någon rolig match och hif förlora med 0-1.
Uuuuuh, vill verkligen inte tillbax till skolan men det finns ingenting att göra åt saken. Jo jag kan ju hoppa av men det finns inte ens i min vildaste fantasi ;P Okej det kanske ska bli lite skönt att komma tillbax och skapa nya rutiner eller få tillbax dom gamla vanliga ;P Fick lite konstig kännsla innan när jag skulle ställa alarmet på mobilen, gaah nu börjar helvetet då man ska gå upp kl halv 6 var morgon. Fast imorgon har jag sovmorgon då klockan ringer kl 8 och jag börjar 10...
Aja, nu känner jag att jag babblar om helt onödiga grejer och jag kan säkert fortsätta men är rätt så trött och behöver minskönhetssömn så ska göra mig redo för sängen och sen ska jag nog kolla klart på sex and the city filmen som jag somnade ifrån inatt, haha! ;D Höres i morgon då ni får reda på hur första skoldagen var!! - PUSS :*


Detta var nog lätt sommarens bästa
3 underbara veckor hemma hos laura på mallorca där man träffade vänner & släckt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0