elin babblar

Vad är det med tuggummi förpackingarna nu för tiden igentligen? Varför ska det vara så svåra att öppna? Jag tuggar tuggummi som vissa andra röker på heltid. Ibland varierar det från 3-6 tuggummi om dagen. För er som undrar så tuggar jag extra för att de är typ godast & det ska vara mint smak för att de andra fruktsmakerna tar ju slut så fort man tittar på dom. Jag älskar att tugga dom med fyllning i för att de tuggummina kan vara i evigheter till skillnad från dom hederliga tuggummina, haha! ;D Det jag vill komma till är att förpackningarna bli trögare och trögare att öppna.. Ni vet den zipp öppningen den klabbar alltid nu den senaste tiden & jag blir galen! Men men när man väntar på något gott så får man ta den smällen eller vad man ska säga, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0