Börjar dagen med vänner

Inatt gjorde jag något som jag aldrig brukar göra, eller jo men bara när jag är full. Käka mitt i natten.. Hade jätte svårt för att somna inatt. Visste inte ifall det var pga. att jag var törstig, hungrig, kissnödig eller ifall det var för varmt, sover dock med duntäcke.. Jag gick iallafall upp och tog mig en macka & satte igång en film. Efter ett tag så somna jag iallafall.
Nu på morgonen så satte jag mig i sängen, käka en macka, drack kaffe ur min starbucks mugg & kolla på vänner. Har fått värsta dillen på det nu igen. Eller jag kommer alltid att älska vänner fast nu när jag kollat på sex and the city ett tag så får jag ju variera mig lite. Men det roliga är att ena dagen så kan jag kolla på sesång 6 och andra dagen kanske sesång 2 så jag hoppar hela tiden. Fast det gör inget för har redan sett alla avsnitt hur många ggr. som helst. Imose kollade jag iallafall på the one with Barry & Mindys wedding (:   När rachel sjunger copacabana är bara för roligt, här kommer ett klipp för er som inte sätt det. Kvalite´n är kanske inte den bästa men det får duga! (: 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0