all about me


Hej ni vet så vansinnigt mycket om mig, och självklart kommer ni att få reda på mer MEN innan vi kör en ny ASK-CAROLINA vill jag veta vem du är??? Jag kommer att att publicera några utvalda då och då här på bloggen!!!!

Jag var bara tvungen att maila iväg detta som ni kan läsa här under ;D



Namn: Elin Linnéa Josefine Johansson

Ålder: 18 bast

Vilken stad bor du i: 2 mil utanför helsingbog (bjuv)

Om jag skickade en paparazzi på dig just nu vad skulle jag få se: huuum, sitter här och svarar på dina frågor ;P + svarar på mess som rullar in hela tiden ;)


Vad är succe för dig: När jag lyckas riktigt bra med något! ;)


Vilken är din största läxa i livet: Pheew, kan inte komma på något såhär på rak arm.. Eller jo, uppskatta det lilla du får ;)


Vad kan du leva utan: mycket ;P


Hur försörjer du dig? Och hur fan gick det till: Jag försörjer mig på mina päron & studiebidraget, ibland lön. Hur fan detta gick till? Jo jag blev född, haha! Fast när jag fick lön så jobbade jag på rögles hemma matcher som servitris och det jobbet fick jag genom en lärare (: (hoppas jag får jobba även denna sesång ;P)


Vad tror dina vänner gör dig lycklig: Pheeew, kärlek kanske?


Hur ofta onanerar du? (eftersom jag får sådana frågor ska ni oxå få dem så att ni kan känna hur det känns;)) haha, du är för söt Carolina!! ;D


Nu vet ni kanske lite mer om mig? Gå du också in på Gynnings blogg och skicka iväg ett  mail! ;D


Kommentarer
Postat av: Jimmy

intressant blogg du har :P

2009-08-21 @ 17:58:09
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0