whats happening?

Det känns som att jag har tappat lusten för ett slag..
Har typ inte lust att sitta vid datorn längre har andra roligare saker för mig. Och bloglovin bara fylls med inlägg hela tiden som jag inte pallar läsa så tillslut så bara markerar jag alla som lästa.. Jag pallar inte blogga iheller, men det kommer vell sen när man får mer tid över?
Idag kom jag hem typ vid halv 5 tiden. Då stod mamma och laga mat, kyckling, friterade pommes & bearnessås, muuuums eller vad. Sen stack vi och handla och jag fjantade mig ;D och gick runt och sa elloooooor hela tiden ;P Sen ikväll har jag pluggat lite psykologi. Det gick lixom inte så bra på provet som vi hade för några veckor sedan. Sen har jag förståss kollat på ugly betty, typ den endra serien jag följer nu för tiden (:
Känner på mig att morgondagen kommer bli fullspäckad. På förmiddagen har vi svenska, samhälle & psykologi och sen ska klassen till helsingör så vi är vell hemma vid 3 kanske? och sen ska jag & sandra iväg till väla och shoppa!! Puss på det! :*
Just nu känner jag mig riktigt pömsig så ska se ifall jag kan ligga i sängen om ca en timme..
En annan rolig sak som jag tänkte på idag var när vi kollade på en film på engelskan som handlade om skottland, så spelade dom såklart säckpipa och då satt jag och skratta lite för mig själv för att då kom ett vänner avsnitt upp i min hjärna *chocking* :PNär ross spelar säckpipa och phoebe sjunger med. Kolla in klippet, ni kommer döööö! ;D


OBS! detta är ett blooopers klipp  ;D

måste bara kolla på det avsnittet sen innan jag gå och lägger mig
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0