sen uppdatering, igen...

Nu när jag har tillfälle så ska jag rensa upp på bloglovin, har typ inte läst bloggar ska vi se på 3 dagar är det nu va? pheeew! Även idag har det varit full rulle! Jag tog färjan till helsingör 9.10 & sen var jag på kastrup 10.35. Laura & Joan skulle landa runt 11 men det blev lite försenat och iockmed att jag stod och vänta så länge så köpte jag mig en mocha latte, altså den var typ lite godare än espresso house men det vågar jag inte säga för högt ;P Men sen var den också så mycket dyrare. Fast jag tog det på mitt kreditkort som pappa betalar räkningen sen, shhhh! Säg inget han får märka det själv! ;D Sen äntligen så kom mina älskingar! När vi pussat klart (hälsat, 1 puss på var kind) Så gick vi och köpte biljetter så vi kunde ta oss hem och sen bar det av hem till sverige igen. Först tåg till helsingör och sen färjan till helsingborg. Sen kom pappa och hämta oss & sen var det hem till Bjuv! Vi käka lite påskmiddag och sen körde vi en sväng hem till farmor & farfar för att snacka lite, palla inte ringa ;P På hemvägen blev det en sväng innom maxi. När vi kom hem så satt jag & laura och snacka och sen sjöng vi singstar ABBA Vi pröva även på svenska schlagers fast vi tog ju dom engelska låtarna fast det var lite synd om laura för att hon hade ju aldrig hört låtarna för. Hon gjorde även ett försök med att sjunga främling och det klara hon rätt så bra må jag säga!! ;D
Ni ikväll har vi käkat. Efter maten så kolla jag  & laura på Sex and the city the movie medans joan har suttit i köket hela tiden och snackat med mamma & pappa! Det varkar verkligen som att dom trivs här iallafall! ;)
Just nu sitter jag på syrrans rum med laptopen i sängen, iockmed att hon inte är hemma så kan jag ju sova här, smart va? ;)
Nej, nu ska hag rensa upp på bloglovin somsagt och sen är jag redo för att snacka med john blund!
PUSS :*

Men först picture time

Min älskade mocha latte från starbuks! (:
+ att jag har mina nya jeans på mig som jag köpte i gbg
Måste använda dom flitigt nu så dom töjer sig,
de sitter likom som kliser på mina ben/rumpa just nu.



Hur söt var inte denna kepsen som jag fick av laura & joan idag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0