boots are made for walki´n

är jag dödstrött eller är jag dödstrött? Pheeeew!
Vi lämnade hemmet runt 9.00 i morse för att ta oss in till helsingborg och senare till malmö. Så med andra ord har vi tillbringat 5 timmar i malmö. Kan ni fatta att vi gick typ från centrum till västra hamnen, till turning torso, pheeew altså!! Snacka om vad vi var trötta efter det. När laura & joan sett turning torso så fann vi en pizzeria för att jag har lovat laura att vi skulle käka kebabpizza. Först så var servitrisen krängd mot mig bara för att vi ville ta bort något på pizzan och sen byta det med något annat. Så kom hon tillbax sen och sa att kebabben var slut?1 lixom vad är det för någon restaurang? Vi fick mat iallafall, mycket gott blev det tillslut ;)
tillbax till centrum igen såtog vi bussen och sen tåget till helsingborg där vi stack till kärnan och sen mötte vi upp farfar för att kolla på HIF, wihooo de vann med 1-0 mot bajen ;D
Ikväll har vi käkat hemma gjorda hamburgre muumms så gått och mysigt det var! 
För att sammanfatta dagen så har vi säket gått 2 mil idag!

Usch! i morgon åker joan & laura hem :(  får en klump i halsen var gång jag tänker på det, usch börjar nästan gråta nu. De är seriöst världens sötaste människor. Fick precis en godnattpuss på kinden av laura, aaaaw!! 
Ska nog också gå och lägga mig nu, ska typ köra hemmifrån vid 8 i morgon sen följer jag med laura & joan till kastrup och sen får man ta tåget & färgan hem själv sen igen :( Men jag är vell tillbax igen vid 1-2 tiden typ.
PUSS :*  

P.S. bilder från idag kommer i morgon istället pallar inte hålla på med det nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0