too much coffee?

Pheeeeew!!
Även idag så har det varit full rulle!
I morse hade vi typ 2 timmars projekt & företagande då läraren snacka lite. Sen runt 11 tiden så stack jag & sandra x2 till espresso house för att ha ett möte med en viss person kl. 12.00. Kan inte berätta allt för mycket om vad vi håller på med. Men klassen håller på att göra ett litet projektarbete där vi ska fixa ett bröllop och försöka sälja in vårt företag till olika kunder. Vår deadline & redovisning ägen rum den 4 juni som ska bli så jävla bra. Vi jobbar för fullt & peppar varandra men vi tycker det är så satans kul. Men iallafall. Han vi skulle ha möte med kom tyvärr ett kvart försent men vi klarade oss. & Mötet gick hur bra som helst!! ;) Efter det så var vi på ett annat möte som också gick hur bra som helst! Altså vi är typ bäst!!
Kl. 16.16 tog jag tåget hem tillsammanas med min mamma som jag mötte upp på knutpunkten. Hon  bara altås elin du är fan helt jävla spiiidad! För att jag snacka typ hela vägen hem, faaaan vad jag är peppp!! Men jag tror också att det kan vara för att jag druckit så mycket kaffe idag? Först en stor mocha latte och sen kaffe hemma hos möte #2 ;P

Idag fyller pappa år så vi ska ha kalas ikväll för han och farfar för att farfar fyller år på lördag men då ska vi på konfirmation så det blir lite klabbit där. Så ska bara gå och fräsha upp mig lite och sen ska jag försöka knåpe ihop ett mail angående vårt project! ;)
Jag tycker att det har varit lite gleest på bildfronten nu på ett tag så här kommer lite bilder från dagen som varit.


Lunch på espresso house!
Stor mocha latte & en scones, muuuuuums!! (:


 


Dagens outfit var ett tag sen sist eller?
Kavajen fynda jag igår på H&M för 149:-
Blusen fynda jag på LINDEX förra veckan för bara 80:- typ..
Jeans fynda jag för några år sen för 400:-



BONUS BILD!


Min älskade starbucks mugg jag (fynda) på kastrup förra veckan
Den kostade typ 150:- svenska... Men det är det värt!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0