SOMMAR?

Guuuuud altså vilket väder vi haft idag! ;)
Först var det skola från 8.10 till typ 11.00 och sen tog jag bussen till väla för att möta upp mamma & mormor. Själv så köpte jag bara en deo för att min håller på att ta slut också gillar jag inte den så mycket :P Sen fann jag även ett par gladiatorskor, fast jag köpte inte dom. Men det tåls att tänka på saken ;)  Det blev även en tur in på IKEA. Jag & mamma kollade på säng till mig, ÄNTLIGEN!! (: Fyller ju 18 år den 15 maj så ska jag få en säng då 120, har typ bara en 90 nu så snacka om vad glad jag är!! (: Så tror att jag har kommit fram till vilken jag ska ha. Sen blev det maxi och sen hem till farmor & farfar för ett ärende.
När jag kom hem så flög bikinin på och jag satt och läste hänt i veckan, muuuuums!! (: Sen gick jag in till grannen för att mina päron satt där så snacka vi lite ;P
Ikväll ska jag bara ta det lungt här hemma med mina päron. Vi ska snart käka och sen ska vi nog kolla på så ska det låta, älskar det programmet. Men jag såg precis på reklamen och skrek rakt ut, neeeeeej! Ska hon vara med? Så är det carolina auf ugglas, eller hur fan hon stavar sitt namn? Dom som känner mig vet att jag har väldigt svårt för denna personen. Har inte ens hört hennes bidrag som hon sjöng i mello bello. Men jag har bestämt mig! Jag ska försöka vara lite sjyst mot denna bruden och ge henne en chans. Jag gillar inte henne för att hennes röst skär i öronen. Men annars så får jag vell hålla för dom om det blir alldelles för jävligt ;P
Nej nu är nog maten klar. Återkommer sen efter programmet.
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0