soliga dag!

Idag stack vi till ikea för att jag skulle kolla på säng, men ingen var så värst intresserad och vill hjälpa mig. Sen kolla vi på gardrober. Pappa hitta en jätte fin som han sa att han kunde tänka sig att köpa till mig 7000:-  Snacka om vad jag blev överlycklig men sen kom vi på att den aldrig hade fått plats i mitt lilla rum + att den var alldeles för hög :( När vi kollat på det som jag tyckte var kul så gick jag, laura & joan för att köpa glass & korv, muuums. Medans vi käka så gick vi en sväng på väla men sen ringde pappa och mamma och sa att de var klara så sen körde vi in till helsingborg och gick en runda. Först på gröningen promenaden där och sen upp till kullagatan och in på åhlens,. det ända som hade öppet. På tillbakavägen så tog vi en fika  (:
När vi kom hem så starta vi bilar, filmen. Men jag somna rätt så fort fast nu är jag pigg igen fast nu ligger laura & joan ihopkurrade i soffan och sover, gulligt! (: Så jag sitter och kollar på bilar och småskrattar för mig själv! ;D 
Maten är snart klar och jag är snor hungrig! 
Bilder från dagen kommer senare ikväll, pallar inte ladda upp dom nu. 
PUSS :* 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0