Snacka om vilken fullspäckad jag har istället.

* Idag: plugga satan i det
* tisdag: Spanskaprov & engelska redovisning
* onsdag: Åka till helsingör med klassen på eftermiddagen
                 - därefter gå på väla med sandra
* Torsdag: jobba med ett project i skolan
                 -  Pappa fyller år, ska fira han & farfar på kvällen
* Fredag: Åka till lund och bli guidad av några elever som går samma linje som vår klass
* Lördag: Gå på konfirmation
* Söndag: softa (kommer säkert bli lite plugg där också)

Här har ni min vecka. Som jag sa innan i skolan i morse att innan denna veckan är slut så kommer jag se ut som en uteliggare. Måste fan också försöka fixa mina naglar, se går åt höger & vänster, måste ta och fixa det snarast när jag får tid.
Men nu ska jag plugga spanska hela kvällen lång
PUSS :*


I och med att jag ska plugga spanska nu så vill jag att detta inlägget ska
vara lite spanskinepererat så här bjuder jag på en bild utanför ABACO som
är en jätte pampig bar. Ni som läser blondinbellas blogg kommer ni ihåg
att hon besökte abaco då? Det var iallafall här inne hon var och roa sig ;)
För er som ville veta altså ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0