SLUTKÖRD!

är jag död eller är jag död?
Pheeew altså vilken kväll!
Har ju jobbat på rögles hemma match ikväll i logerna. Gud vad jag har sprungit, är helt slut. Framför allt i vaderna, pheew! Har ju somsagt turismprov i morgon så ska typ sätta mig ner i sängen nu med böckerna i knäet och fortsätta där jag slula innan idag. Men det är igentligen inte så svårt.
Imorgon kommer iallafall dagen bli hur soft som helst! börjar 8.10 då klassen ska få reda på vad vi fick på företagsekonomiprovet, som vi hade typ vör 3 veckor sedan.. & sen ska vi skriva provet och sen typ slutar vi, hur bra låter inte det?
Så vi ses i morgon förmiddag eller nått? (: 
PUSS & god natt! :*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0