Nationella eng. B

Direkt från skolan.
Sitter just nu i bibblan på skolan, har precis skrivit nationella i Engelska B. Det känndes som att det bra så jag får vell lita på mig själv. Men dagen började inte så bra iallafall. Fick reda på att syrran tagit isönder mina inte-så-mycket-sol-glasögon. Jag har typ 5 olika solgasögon som jag använder vid olika tillfällen och de som syrran lånat och tagit i sönder hade varit perfekt för idag!! Gaaaah, jag är så agr. Jag sa till henne att hon ska laga dom annars så ska jag ha 50:- så jag kan köpa ett par nya. Har kollat in ett par på gina, så får se ;)
Idag slutar jag rätt så tidigt. typ 13.15 men sen 13.30 ska jag & sandra x2 på möte med vårt "företag" ;) Sen blir det hem och käka och plugga, känner att jag har lite att göra i tex. turismen...
Ses när jag kommer hem.
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0