Mätt & belåten

Var det mumsigt eller var det mumsigt?
Det var första gången i mitt liv jag smaka amerikanska pannkakor och första gången jag försökte migg på att göra det. Men skicklig i köket som jag är (har faktiskt vg i varmkök & kallkök A om jag inte minns fel?) så blev det inte så pjåkit ;) och jag försökte faktiskt vara lite nyttig så jag tog dinkel mjöl istället för vetemjö (brukar göra det) Men det blev hur bra som helst. Till pannkakorna så hade jag tinat upp hallon & juggubbar, muuuums! (: Men jag käka typ bara 3 stycken och sammanlagt så blev där kanske 15 stycken så där är ju många kvar som jag får bjussa mamma & pappa på sen ;P
Nej, nu ska jag gå och duscha/raka benen. Känner att jag måste frächa upp mig. Och innan ellen börjar ska jag ha försökt att packa lite iallafall (: & sen blir det plugg tills mamma kommer hem då vi ska ut & gå.
PUSS :*

här kommer lite bilder från morgonen (:


Kommentarer
Postat av: HANNAH

Fan vad gott med pannkakor! Jag som är så hungrig med..

2009-04-01 @ 16:58:10
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0