klabbsock!

Tjena snyggingar!
Idag har jag haft turism från 8.10 till typ 11 tiden. För att vi fick jobba på egen ort, hur soft som helst! (: Så efter skolan gick jag en runda i stan med sandra & hannes för att jag skulle finna en present till malin som fyllde år i tisdags (ska ha fest i morgon). Så när jag skulle betala och när jag tog fram och kollade i plånbörsen så var där tomt med kort. Hade bara mitt kreditkort. För att mina andra kort låg i min hello kitty börs, pheew! I och med att jag inte hade något id med mig iheller så kunde jag ju inte betala men tur så kunde jag gå upp till mammas jobb och låna lite pengar, villken tur! Sen tog jag tåget hem och kolla på ellen, hahaha ;D
Nu hade jag tänkt ta något att äta, har lite huvudverk. Sen blir det plugg, har turism prov i morgon. Sen ska jag jobba kl 16.30. Rögle spelar ju hemma ikväll så ska servera i logerna, får jag hoppas! Pallar inte stå i baren igen.


PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0