jag pallar inte!

Altså jag är en son människa som har väldigt svårt för att plugga. Håller på att göra ett arbet om scottland på engelskan. Jag tycker inte att det är så intressant och kul och då har jag inte ork heller. Men jag måste fan ta och skärpa mig & försöka iallafall. Men det är så satans jobbigt och tar emot och pallar inte skriva på engelska heller. Fast jag har kommit igång lite nu iallafall och har den inställningen att äsch det är inte så jobbigt igentligen. Så ska försöka sitta med det en timme nu och sedan ska jag nog ut och gå med mamma (:
PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh, jag har samma problem som du. Jag kommer inte igång med arbetet förrän dagen innan det ska vara inlämnat :P

2009-04-01 @ 17:19:39
URL: http://lifeofteen.blogg.se/
Postat av: Becca

Fin Blogg du har =)

Kika gärna in --> www.lovelybecks.blogg.se

Ha en fortsatt bra dag

2009-04-01 @ 18:51:25
URL: http://lovelybecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0