Härliga söndag!

Idag har jag suttit ute i flera timmar och bara njutit av den härliga sommardag ;) Sen spelade jag även kubb med syrran och hennes kille, tur att jag vann iallafall (; Annars så hade det blivit ett jävla liv för att jag är en son jävla dålig förlorare.
Nu känner jag mig rätt så färdig med denna dagen. Så ska ta en snabb dusch och sen blir det typ TV hela kvällen. Gossip girl, halva wipe out? Parlamentet. Jag avslutar sedan kvällen med söndagsparty med filip & fredrik ;)


När vi fick vårt kubb-spel av farfar för några år sedan så var han så
gullig och målade kungen och sen har han satt rött och blått
tejp på kubbarna så man vet vilket lag man är med i ;)


Kolla in min snygga bränna, *naaaat*
Tänkte inte på att smörja mig idag iheller.,
Så det blir till att köpa malibu så fort som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0