Härliga dag!

goderafton!!
Ikväll har jag & sandra fotats till vårt hemliga projekt ;) Mer om det sen..
Idag har vi varit i haga och kollat runt lite och jag har druckit en mochalatte på ett fik och vi dela på en super stor kanelbulle som var större än mitt huvud, haha! ;D Ikväll har vi även grillat & varit ute och gått en runda, hur mysigt som helst! (: Sen har jag och sandra även suttit här och nördat oss med våra laptops, hahaha! ;D  Vi håller på att skicka över bilder till varandra så ni får se dom senare. Men här kommer några iallafall!! (: Sen har jag, sandra & hennes kusin även haft kuddkrig, hahaha! ;D Och jag tror nog att det var jag som vann om jag får säga det själv, haha!! ;D 
Just nu håller vi på att skicka över bilder till varandra så ni får se dom senare. Men här kommer några iallafall!! (:

Här sitter jag och nördar mig!! (:

SMILE!!!

Kommentarer
Postat av: Saandra

ursäkta, jag tror att du skrev fel. vem vann sa du? ;)



(L)

2009-04-07 @ 00:44:55
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0