gårdagen

gud altså jag har så mycket att göra om dagarna så jag hinner knappt att blogga längre känns det som.
Igår så följde jag med laura & joan till kastrup för att det var dags för dom att åka hem :'( Jag kännde typ hela dagen att jag hade en stor klump i halsen, ville verkligen inte att dom skulle åka. Så när jag skulle säga hej då till dom så kunde jag inte hålla mig längre, tårarna bara kom. Usch det var riktigt jobbigt! jag krama om laura gråtandes och sa; i love u so much! Altså jag grät första gången vi skilldes åt sen har jag tänkt vi ses snart igen men altså jag älskar dessa människor så mycket att det inte går att beskriva!! Men vi syns om några månader igen ;) Laura fick med några cv som hon ska dela ut i alcudia! ;) När jag sagt hejdå till mina älskningar så tog jag på mina solglasögon och grät lite smått för mig själv påväg till tåget.
Som ni ser i förra inlägget så stack jag till sandra på kvällen. Även  då hade jag mina solglasögon för att jag hann inte sminka mig här hemma ;P Solglasögonen är fan guds gåva till människan ;)

Hemma hos sandra så satt vi på hennes balkong långt in  på natten & drack vi vin och röka vattenpipa. Vi är helt crazy när vi är tillsammans. Jag sov även där så när jag vakna sa jag altså fan vad kul det va igår.  Lixom det var bara hon  & jag men vi hade svinkul!! klååå det ni ;P


Just nu tittar jag på phonbooth med pappa, han säger att den är bra & spännande så jag får vell ge den ett försök ;)
Kommer med en bildbomb sen i nästa inlägg!! ;)
PUSS :*


Kommentarer
Postat av: sandra

Du är fan underbar elin!

2009-04-18 @ 23:41:49
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0