Direkt från trädgården

goddagens!
Just nu sitter jag på ett täcke i trädgården och bara njuter av solen. Det känns typ precis som sommar, helt ofattbart! Jag känner att jag har lite att göra idag, skolarbete då såklart. När det är såhär fint väder ute så känner jag inte för att sitta inne så därför är det perfa att man har en laptop som man kan ha ute i solen. Men det som är minus är att man inte kan se skärmen så bra men det får jag stå ut med. Somsagt jag har lite att göra, ska skriva lite om mediapåverkan och sen får vi se vad jag hinner rmed.

PUSS på er :*


Mitt lilla hjärtegull njuter av att vara ute i det fina vädret!


Live direkt från trädgården ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0