Dagen i bilder


Här doppar jag fingertoparna i öresunds kalla vatten


Laura, Joan & Elin
Jag älskar mina nya jeans. Jag har typ levt i dom de senaste dagarna
men bara för att de ska töja sig, men jag älskar dom!



Jag & Laura
 Hallå solstrålar & kamerablixt



Fika


We are festis!


Graaaooow!!!


Ikväll har vi kollat på Bingolotto lite smått. Min farbror har även varit här och hälsat på och käkat med oss. Han måste ju få mat nu när inte farmor & farfar är hemma, haha! ;D Sen har vi druckit lite vin och snackat lite, hur mysigt som helst!
Ska nog snart gå och lägga mig, vad vi ska göra i morgon får ni veta då! ;)
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: sandra

NAWE! fan vad söta ni ääääääääär. och jag vill fortfarande vara där när din farbro är där. eran orm, here i come! ;)

2009-04-13 @ 00:26:56
URL: http://barazandra.webblogg.se/
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vilken är den bästa svenska komikern du känner till? =)

2009-04-13 @ 10:31:19
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0