aaaaaj!

Det blev inget väla idag. Utan jag stack till söder för att handla godis inför den kommande veckan och sen tog jag bussen till hyllinge för att gå på familia en sväng. Testa ett par skor men de var inte alls så snygg på. Och H&M hade ju inte hudvårdsproduker och sont shiiit så jag stack in på maxi istället och handla det, sen åkte jag med mormor & mamma hem! För er som inte vet så ska dom öoona gina tricot på familia, lycka!! eller äntligen rättare sagt. Har väntat på gina typ sjuuukt länge nu. Altså att de ska öppna i hyllinge (:
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe & läsa igenom blogginlägg både från igår och idag. Måste vila mina ben, de värker som in i bomben. Bara för att jag jobba ju igår och då springer man som en jävla jude & idag har jag också gått en massa. Sen får jag nog gå och göra vid mej, ikväll blir det pardey!! ;)
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: erika

nice blogg :D

hoppas att du får en bra dag =)

2009-04-03 @ 14:45:58
URL: http://erikadmadsen.blogg.se/
Postat av: Elena

hehe okej =) jag köper oftast via internet :D

2009-04-04 @ 09:03:21
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0