212 SEXY

Idag vakna jag vid halv 11, hur skönt som helst. Fast det jobbiga var att jag var jätte kissnödig & båda toaletterna var upptagna. Joan duscha i den ena duschen och laura i den andra, så jag fick hålla mig och det var inte lätt, haha!
Altså hur gullig är inte laura? Jag älskar parfymen carolina herrera 212 sexy och hon har sin flaska med sig. Så sa hon till mig igår att jag gick lov att ta. Så frågade jag idag ifall jag kunde få ta igen så sa hon att jag kunde få låna den tills vi ses igen eller att jag kunde få den. Så jag bara nej, det kan jag inte göra. Så sa hon att  hon nästan aldrig använder den och att det hade gjort mer nytta ifall jag haft den. För att jag har funderat på att köpa den flera ggr fast jag har köpt hugo boss istället. För att denna är så dyr men så sa jag att hon kunde på 20 €. Så hon bara, jag kommer inte ta emot dom pengarna. Så istället ska jag köpa någotning från gina istället för att de kan hon säkert inte säga nej till för att hon älskar gina tricot ;P
Idag har det varit västa seightseen dagen. Igår lovade pappa att laura & joan skulle få åka motercykel så joan har redan varit ute på en tur och nu är laura iväg. Hon fick låna mammas motercykeldress och snacka om hur coool hon blev., haha! ;D Hon är bara för söt min lilla babe!
När dom kommer tillbax ska jag, laura & joan ut och gå en runda i byn där jag bor och sen ska vi hem till mormor och käka. Vi har beställt kötbullar & potatismos, hehe! (:
Nej, nu ska jag gå och göra mig i ordning,
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0