vad e detta för något?

hey igen!
nu har jag pluggat lite och drickit några koppar kaffe så jag vakna till lite. Just nu sitter jag och kollar på vänner ;D
altså jag trodde att myggorna hade slutat för sesången.. Jag har typ inte fått ett enda myggbett i sommar men igår så upptäckte jag ett myggbett på min arm och idag har jag funnit 2 st till, ett på mitt lår och tt på ryggen. Vad e detta för något? haha och dom kliar som fan..

Sen pelle (katten) har bettet sig konstigt idag.. När jag stod och lagade mat innan så kollade han konstigt med stora ögon på något och följde det med blicken men där var inget. Och nu för en stund sedan så "kuta" han ut från tvättstugan så han halkade på mattan. Han stannade några meter bort och sen kollade han tillbax på tvättstuge-dörren.. Är här någon som hälsar på idag eller?
Nej nu ska jag ta och ringa mamma och fråga om hon kan köpa hem tv tidningen för hon glömde det nog igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0