STREJK!

Hey!
Den sista lektionen idag var engelska. Så jag och några i min klass strejkade den lektionen (läs inlägget igår varför). När vi kommit in till stan så gick jag in en sväng på H&M för att kolla läget. När jag får mina pengar så ska jag handla fler par over-knee strumpor (: (loves it) Och några tjocka hello kitty strumpor, älskar dom med nu till vintern.
Nej nu ska jag nog fixa lite käk, har bara ätit frukost idag. Så jag känner att huvudvärken börjar krypa fram lite nu. Fast jag är inte så hungrig så det får bli något lätt.
När jag käkat så måste jag börja plugga lite :(  har 2 prov & 1 redovisning i slutet på veckan :(  men men..
Ooooh, snacka om att jag sitter bänkad framför tv´n ikväll för att det är sesångspremiär på Ugly betty kanal 5 kl 20.00 och morgonsoffan svt 1 kl. 21.30 ;D  
Puss på er! :*

Usch nu är hösten här så idag fick jag plocka
 fram min vinterjacka från förra året, ZARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0