sooftisch day!

hey hey!
idag var det skola från 8.40-10.45 typ. Fast läraren blev skit sur för att vi kom försent pga. att bussen var försenad. Under lektionen så skulle vi göra något litet arbete, men det var helt sjukt och svårt att förtå så det gick åt helvete för min del, lämnade inte in så mycket. men men, får vell kompletera det någon annan gång?
När vi slutade gick jag innom tasty house för att handla lite nötter till mamma också köpte jag ett choklad till mej själv, den nya marabou sorten med snacks i eller vad det är ;P  men gott var det iallafall ;) Sen gick jag även en sväng innom scorett för måste ha ett par nya stövlar, får se villka det blir sen, tog en katalog så jag kan bestämma mej här hemma.
När jag anlände till bjuv så på vägen hem gick jag innom klädholken för att se ifall dom hade någa snygga kläder och jag fann en jätte fin stickad väst (:
När jag kom hem lade jag mej på soffan och kollade lite på Tv fast jag råkade somna. Så när jag vakna var det dags att fylla på kroppen med nergi så jag gjorde en kycklinggryta med sallad, mycket gott!
Nu sitter jag här och kollar på TV. Får se ifall jag pluggar lite sen för har lite grejer som ska vara klart tills nästa vecka, och pallar inte sitta med det nu lixom. Lika bra att göra det nu när man har tid.
Puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0