plugg, plugg, plugg...

hey hey!
Skoldagen gick snabbt idag tyckte jag. Fast vi fick en massa läxor utav lärarna, men det är bara till att kämpa! ;) När jag kom hem så gjorde jag en omelett, var svin hungrig för hade inte ätit något i skolan, förutom en banan och ett äpple som jag hade med mej.
just nu sitter jag och pluggar iallafall, har spanska, engelska & svenska tills i morgon + att jag måste börja på lite på onsdagens läxor, blöööö vad jag hatar det. Men för att göra plugget lite roligare så sitter jag och kollat på TV, jag veta att det är dåligt men annars så kan jag inte konsentrera mej.. Nej nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, 
Puss på er! :*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0